Monday, March 3, 2014

ThE LaTeSt AbOuT mE~~

Assalammualaikum W.B.T..
Apa khabar kengkawan semua?? Sihat ka?
Lama sudah xupdate blog ni.. Banyak menyimpan kenangan..
Hmm.. It's ok lah.. Jom kita cerita-cerita kat blog ni.. Lama xupdate, so kita catch up balik kisah-kisah cinta yang dah lama ditinggalkan.. (Amboi!!hahaha..macam ada boyfie!)
Apa2 pun, sekarang Alhamdulillah kehidupan dijalani seperti biasa.. & the most important, this year is my FINAL YEAR in UMS!! Yeah!! Happily ever after..
In shaa Allah, semoga dipermudah hendak-NYA.. Aamiin ya Rabbal Alamin..
Doakan aku ngan kengkawan yang lain ek..
Banyak sangat yang aku nak cerita.. Before that, kita mesti ada the latest picture..


This is Me!! Ayu kan?? Ayu la bha..hehe..
Kalau Madam Audrey and Cikgu Masnah baca blog aku ni mahu kena marah.. Bercampur-aduk bahasa aku..haha.. Maafkan saya cikgu.. I'm sorry Madam..Hehe..
Secara jujurnya, aku rindu sangat ngan sekolah-sekolah dahulu (susah juga terlampau banyak sangat sekolah sampai xtahu mana satu yang paling dirindu..hahaha..
Tapikan~ Aku rindu sangat ngan guru-guru di SMK Majakir.. Masa-masa di sekolah tu lebih banyak dirindui.. Tapi kalau kawan-kawan, semua pun aku rindu (betul xtipu! I swear!!)..hehe..
Bukan apa, banyak bha kenangan ngan kengkawan, cikgu-cikgu, 'musuh2', keadaan sekolah..
Serius lah best sangat!! Daebak!! Guru-guru dia Jjang!!
Sekarang ni sedar x sedar, masuk 23 tahun sudah aku.. Tua sudah.. Nda lama nanti mahu masuk pertengahan 20-an sudah.. Mahu balik jadi budak-budak boleh??hehe..
Impossible lah kan... Tapi nda apa.. Berangan saja supaya hilang stress.. Jangan gila sudah..
Hahahaha.. Baru-baru ni, cuti tahun baru Cina kami 1 family jalan pergi Tawau..
Kecuali abang aku Sapai saja nda ikut..hehe.. Kecian.. Apa boleh buat..
Sabo je lah..


Aku lupa di mana aku simpan gambar kami bercuti..hahaha.. Nda pa lah..
Gambar raya pun jadi lah kan??hahaha..
Tapi sekarang kami tambah lagi seorang ahli keluarga baru (bukan husband aku..hahaha..)
Anak buah baru.. Mohd. Khairie Syazwan..
Apa pun yang berlaku dalam hidup kita mesti ada hikmahnya kan?!hehe.. Yang penting kita bersyukur dengan apa yang ada.. Mahu rajin-rajinlah update blog ni..
Untuk malam ni, ini saja lah dulu ok..
Tired~~ I want to sleep..
(Amboi Wana, update sal EXO, tiada masalah kalau dalam English.. Tapi update yang ini, punya susah mahu tulis..hahaha)
Okey lah.. Sampai jumpa..
Wassalam..


Daaaaa~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment