Monday, March 3, 2014

~B4 22years Old~

Assalammualaikum wbt..
hai semua!!apa kabar??lama sudah aku nda update blog kn!huhu..masuk 2013 sudah kn..setahun berapa hari sudah aku nda update..ni mau masuk 22 tahun udah..sok aku 22tahun..tp kn, sedih.. 
tahun lalu ada cerita yang sangat sedih dalam hidup aku.. 
Tanggal 04/04/2012 bersamaan hari Rabu, 01.42 pagi, orang yang sangat aku sayang, mama ku telah kembali ke rahmatullah..
 Jadi, tahun ni, aku & my lovely papa sambut befday without arwah mama..
lama sangat kn ak nda update..kali ni aku update dan aku sedar yang ak sangat rindu sama mama..
even mau 9bulan sudah, aku tetap sedih.. yang mampu aku lakukan 
hanya sedekah kan doa, yassin untuk mama..
Seriously, aku nda mampu ucapkn apa-apa..terima kasih pada kawan-kawan yang sentiasa bagi sokongan yang nda putus-putus.. Terima kasih yang tidak terhingga..
Selalunya kn, arwah mama yang ada plan macam2 nda kira befday siapa..
Tapi sekarang kami macam nda ingat befday sendiri kalau nda tingu kalendar..
huhu..emo kn saya malam2 ni..huhu..
ok la sahabat ku sekalian, saya stop dulu r..ada jodoh kita jmpa lagi..
love you all..
 btw, I miss you so much 'ma'..  
sekian, wassalam..  
Inilah gambar insan-insan yang sangat aku sayangi & cintai sepanjang hayat aku..   
 inilah gambar aku..gambar raya aritu..apapun, tuk awet muda
kena senyum selalu.. :)

2 comments: